czwartek, 9 maja 2013

Call me tiger...


Dziś kilka zdjęć z majówki, jak na ironię dopiero ostatni jej dzień - niedziela -okazał się ciepły i słoneczny. Zdjęcia robione nad zalewem w Blachowni, w trakcie spaceru. Bardzo malownicza okolica, kiedy byłam mała jeździliśmy się tam kąpać i opalać, to ok. 10 minut samochodem od mojego domu rodzinnego. Obecnie chyba nikt tam kąpieli nie ryzykuje, woda nie grzeszy czystością, molo rozebrano, na placu boju pozostali tylko wędkarze.
O zestawie słów kilka... Uważne oko stałego bywalca zapewne dostrzeże, iż spódnica zmieniła swą długość. Zncie takie powiedzienie - nie uważałeś jak robisz, to rób jak uważasz - ? Uszkodziłam ją podczas prasowania, na szczęście tylko na brzegu. Skrócenie było jedynym ratunkiem, cieszy mnie bardzo, że pomimo to nie straciła fasonu.
W ową niedzielę parą do spódnicy była panterkowo-tygrysia koszula i oczywiście czerwone dodatki. Kolega z pracy stwierdził ostatnio, że gdyby miał mnie opisać kolorem, to tylko czerwonym :) Coś w tym chyba jest, osoby które mnie znają mogłyby się w tej materii szerzej wypowiedzieć, ale ten kolor mam już chyba wpisany w charakter :)


Szpilki/pumps - Zara
Spódnica/skirt - PRESKA
Koszula/shirt - Zara
Pasek/belt - OASAP
Torebka/bag - OASAP
Pierścionki/rings - H&M

46 komentarzy:

  1. Ślicznie ;) Super buty ;)

    xoxo

    agnejsza

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna spódnica! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię czerwony, co prawda od niedawna, ale lubię:)
    Ależ Ty jesteś zgrabniutka:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica i koszula w lam pardzie cętki. Rewelacja!
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolega ma racje - czerwony świetnie do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolega ma rację! Czerwony to zdecydowanie Twój kolor, świetnie w nim wyglądasz, nawet jeśli dotyczy tylko dodatków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jemu chodziło o charakter, ale fakt, to mój kolor, bo nie tylko świetnie się w nim czuję, ale i pasuje do włosów i karnacji.

      Usuń
  7. Rewelacyjną nasz tą koszulę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula jest świetna, a jeśli chodzi o spódnicę to wolę tą krótszą wersję;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mocna czerwień w dodatkach wygląda tutaj świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak kobieco,podoba mi się bardzo! :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie to wygląda ale wydaje mi się że lepiej by było gdyby spodnica byla klasyczna i prosta ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam !!!!!!!!!!!!
    wyglądasz przepięknie - elegancko i z klasą !!!

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz niesamowite wyczucie smaku! piekne połączenie czerwieni z beżem i panterką!<3 Cudnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie jestem generalnie zwolenniczką zwierzęcych wzorów, ale na tobie to wygląda naprawdę dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  16. te czerwone dodatki są rewelacyjne ;) spodobały mi się już przy jeansowej stylizacji a tu wciąż mnie zaskakują, faktycznie czerwień to Twój kolor!

    OdpowiedzUsuń
  17. oooo tak! możemy spotkać wędkarzy, a czasami i mojego męża hehe ;p
    a co do stylizacja to jak zwykle super! Czerwony to zdecydowanie Twój kolor i zdania nie zmienię ;p wyobrażam sobie Ciebie w takiej dopasowanej,klasycznej czerwonej sukience! Zazdroszczę Ci, że ten kolor tak do Ciebie pasuje, bo ja wyglądam w nim tragicznie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FAjna czerwona sukienka to jedna z pozycji na wishlist, ale nie spotkałam jeszcze tej idealnej :)

      Usuń
    2. ale jak znajdziesz to proszę tu wstawić posta! ;)

      Usuń
  18. Spódnica <3 Prześlicznie wyglądasz, bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz świetnie! :)
    Gdyby nie te czerwone dodatki to zestaw byłby nudny, a tak coś przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Paulinko spódnica nadal prezentuje się znakomicie. Ja wprawdzie jestem fanką poprzedniej długości, ale i tak jest super!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz !! kobieco i elegancko, super :)
    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Z różnych ujęć wyglądasz inaczej. Panterka i spódnica na tróje. Dodatki czerwone bardzo eleganckie. Chyba mi brakuje jakiś okularów na głowie:) Generalnie 3 z małym +

    OdpowiedzUsuń
  23. Very nice!!! Roaarrr!! :) You look wonderful!! Love those Red Heels!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Paulina nie słuchaj Vincent Style, całość na 5! ;) a widziałaś już ten konkurs z mojanowafigura.pl/blogerki? będziesz się w to bawić? będą notki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dzięki, że mi przypomniałaś, bo miałam zamiar brać udział i zapomniałam :)

      Usuń
  25. Genialnie po prostu! smakowite te czerwone dodatki, tak subtelnie je dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie podkreśliłaś wszystko dodatkami<33

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny look, perfekcyjnie dodana całość, a czerwone dodatki idealnie dopełniają całość!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się zestawienie tej spódnicy z parterową bluzką.Torebka jest genialna :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Często mam z Twoimi zestawami tak, że podobają mi się na Tobie - widzę w nich Twój styl, widzę, że dodatki są ładnie dobrane, a całość świetnie się na Tobie komponuje. Dziś jednak kupuję ten zestaw nie tylko na Tobie, ale i sama bym w niego wskoczyła! Piękna koszula i spódnica, świetnie dobrane dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spódnica piękna! Bardzo ładnie się układa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooo jaki piękny kobiecy Look:)
    Bardzo mi się podoba sposób połączenia kolorystycznego dodatków z reszta. Hehe kupiłam sobie ostatnio koszule cos w ten deseń też. Buzki:*

    OdpowiedzUsuń
  32. ta spódnica + czerwone akcenty - wow, świetnie!
    ostatnio mam też bzika na punkcie pantery na ubraniach, więc koszula też bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Taki spacer nad zalewem- świetna sprawa!!! I do tego fantastyczny stroj i jestes główna atrakcja :) lubię te butki !!

    OdpowiedzUsuń