sobota, 18 maja 2013

Niebieski słoń...

Ramoneska to od kilku sezonów podstawa garderoby. Pasuje niemal do wszystkiego, no może poza suknią wieczorową i dresem :)
Ja mam już jedną, kupioną w zeszłym roku w Stradivariusie, pojawiała się tutaj dość często. Jednak ma zamki w kolorze ciemnego srebra, więc nie do wszystkiego pasuje. Tak, dobrze przeczytaliście, kolor zamków w kurtce nie pasuje mi do wszystkich dodatków. Jestem niezwykle drobiazgowa i przywiązuję wagę do takich szczegółów, jeśli mam np. złote bransoletki i ćwieki na butach, to ozdoby przy kurtce też muszą być w takim odcieniu :) Z tego powodu, w mojej szafie zagościłam druga ramonka, z CHOIES - jest bardziej dopasowana i krótsza niż ta stara. Pomimo, że nie mierzona, leży lepiej od tej mierzonej przed zakupem, ot paradoks...
Razem z kurtką wybrałam również śmieszny podkoszulek z kolorowym słoniem, mam dość dużo turkusowych "dołów", więc będzie się fajnie komponować, a i do zwykłych jeansów idealny. Dziś zestawiłam go ze spódniczką z H&M oraz klasycznymi szpilkami. Trochę rockowo, trochę elegancko, czyli tak, jak lubię najbardziej.


Szpilki/pumps - Atmosphere
Spódnica/skirt - H&M
Koszulka/shirt - CHOIES
Pasek/belt - Top Secret
Kurtka/jacket - CHOIES
Bransoletka kolce /spikes bracelet - DIVA
Zegarek/watch - Guess
Bransoletka z kryształem/bracelet with crystal - Ania Kruk
Obrączki/rings - H&M
Okulary/sunglasses -Romeo Gigli

61 komentarzy:

  1. W pełni Cię rozumiem z tymi zamkami; też musza mi pasować. Jak się gryzą to mnie wkurza. Znalazłam najlepsze rozwiązanie i moja skórę mam... z guzikami ze skóry - pasuje do każdej stylizacji i biżuterii. Ramoneski teraz też szukam i własnie nie wiem z jakimi zamkami wybrać.
    Bardzo ładna spódniczka; pięknie eksponuje Twoje piękne nogi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POwiem CI, że to świetny pomysł te guziki! Ja tak butów te szukam, najlepiej bez żadnych sprzączek itp, bo pasują do wszelkich dodatków!

      Usuń
  2. ale świetnie to razem wygląda!:) bardzo mi się podoba !:)
    kurcze przydalaby mi się taka ramoneska.. :p
    buźki Piękna ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo to świetny wobec czego zakup ! T-shirt i spódnica tak super! Podoba mi sie.... Bardziej niż w maxi ??!!! Hmmm

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, piękna spódniczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drobiazgowość...skąd ja to znam ;-) Zestaw świetny - elegancko i seksownie, 'najs' :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. ajajajaj, zestaw idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dokładnie to samo co Ty, nawet zamki przy torebce muszą mi pasować :D wyglądasz ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory fantastyczne, całość bardzo wpadła mi w oko!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚLICZNA STYLIZACJA :)) PO RAZ KOLEJNY :))

    GENIALNA JEST BLUZKA, SPÓDNICA I TWÓJ ZEGAREK :))

    STRASZNIE MI SIĘ PODOBAJĄ :)))

    POZDROWIONKA !!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, bluzeczka jest przecudna, przyciąga wzrok... na początku zastanawiałam się o co tu chodzi z tym słoniem ;-) Aż w końcu wypatrzyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nie widać go wyraźnie na pierwszy rzut oka :)

      Usuń
  12. mi najbardziej podoba sie spodnica! i kurtka! świetny zestaw, cudownie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny słoń, świetna kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kurtka i cudne biżuteria :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz !
    spódniczka jest przepiękna !
    ramoneski też uwielbiam

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ramoneski kocham, również mam swoje ulubione aż dwie ;)
    Spódniczkę mamy takie same, tyle że ja czarną, już wiem, że do niej będzie świetnie pasować ramoneska!
    Wyglądasz rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, zdecydowanie możesz ją zestawić z ramoneską :)

      Usuń
  17. bosszzze jak ślicznie...uwielbiam Cię Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Iwonko KOchana, rozpieszczasz mnie ostatnio tą falą pozytywnej energii :)

      Usuń
  18. cudownie wyglądasz , bardzo mi się podoba ;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. MEGA!!!BARDZO FAJNE,LEKKIE I KOLORYSTYCZNIE PIĘKNE POŁĄCZENIE:)

    OdpowiedzUsuń
  20. spódnica i t-shirt wyglądają rewelacyjnie :) świetnie je połączyłąś <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczna stylizacja! Bardzo mi się podoba :)

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Romaneska plus elegancka spódniczka to połaczenie nutki elegancji i drapieżnego spojrzenia. Bardzo, bardzo podoba mi się Twoje zestawienie ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już u kolejnej osoby widzę ten pasek... i coraz bardziej mi się zaczyna podobać.Chyba też się w niego zaopatrzę :) super wygląda z tą spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczna stylizacja, taka elegancja, z nutką rocka! <3 Masz świetny styl kochana, nie mogę wyjść z podziwu jak cudownie łączysz elementy ubioru i dodatki <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne zestawienie. :)
    Podoba mi się kolor spódniczki, tak ożywia całość :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Marzy mi sie taka ramoneska w białym kolorze!
    Masz rację, ramoneska pasuje niemalże do wszystkiego, warto mieć taką rzecz w swojej garderobie:)

    ps. słusznie że kasią tusk sie nie czujesz, masz swój charakterystyczny, niebanalny styl, a tego wśród niektórych blogów brakuje.

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WIesz, to było a propos Twojego tekstu, bo też nie lubię się uśmiechać na zdjęciach i lepiej wyglądam z profilu :)

      Usuń
    2. ale nie robisz tego jak tuskowa:P ona robi to tak specyficznie, że aż zęby swędzą :P

      Usuń
  27. Fantastyczny look!
    Zapraszam do mnie:
    www.madamepoupee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie wyglądasz. Bardzo podoba mi się ten set. Fajna koszulka, a w dodatkach się zakochałam, super dobrane.:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Koszulka ze słoniem zdobyła moją sympatię :) Bardzo fajnie dopełnia całość :) Kurteczka też świetna! Mam ten sam problem co Ty z dobieraniem dodatków - jak srebrne, to srebrne, jak złote, to złote! I kropka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TYlko to czasem bardzo komplikuje ubieranie, bo coś pasuje, ale same zamki czy sprzączki nie :)

      Usuń
  30. Super!! Kolejny świetny set :) Słoń mega i bardzo ładnie Ci w kobalcie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny kolor spódniczki, stylizacja trafiona, świetnie do Ciebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  32. Paulinko, slon jest swietny i cudownie sie komponuje ze spodniczka, ktora z kolei pieknie eksponuje Twoje nogi! Ramoneska nadaje sloniowi pazura, jakkolwiek to zabrzmi;)))
    Buziaki. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie brzmi, słoń dysponuje kłami, to i może pazurem :)

      Usuń
  33. Wszystko strasznie mi się podoba - od ramoneski, przez bluzkę po kolor spódniczki. Super!

    OdpowiedzUsuń
  34. boska spódnica:) świetna ta zakładka:) a pasek tylko podkreśla jej piękny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  35. wyglądasz ślicznie! dwie ostatnie Twoje styliacje na oooogromny plus! jestem zaroczona brawo;)

    OdpowiedzUsuń
  36. wszystko swietnie się zgrywa i ten niebieski.. mój ulubiony kolor ever!
    piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolor spódniczki jest zdecydowanie doskonały dla Ciebie, wygladasz fantastycznie !

    Całuje Tina !

    OdpowiedzUsuń