piątek, 16 sierpnia 2013

Runaway train...

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

Luźne, powiewne bluzki w stylu boho są zupełnie nie w moim stylu. Podobają mi się na kimś, zaczynam szperać, szukać, idę zmierzyć i kończy się na zakupie kolejnej klasycznej, dopasowanej koszuli albo spódnicy. 
Z tą bluzką (TUTAJ) było na początku podobnie, widziałam ją już na kilku blogach i zapałałam do niej wielką sympatią. Ma ciekawy fason, fajny kolor, no i ta moja słabość do haftów i koronek... Ale, czy ja i ona to dobre połączenie? Trochę biłam się z myślami, ale postanowiłam zaryzykować, zamówiłam. Dotarła i tutaj niespodzianka, podoba mi się również na mnie :)
Set, który stworzyłam oparty jest więc na bazie owego kremowego cudeńka. Aby nie było za słodko, zestawiłam ją z kurtką ramoneską oraz boyfiendami. Do tego ulubiony naszyjnik i duży kieł na palcu.
Torebka z Zary, ostatni tego lata łup z wyprzedaży, debiutuje. Jest świetnej jakości, połączenie skóry naturalnej i zamszu, posłuży mi więc dłużej niż jeden sezon.
Generalnie jestem również wielką zwolenniczką skórzanych butów, tak jak te botki, które mam na sobie na zdjęciach. Wynika to ze względów praktycznych, lubię rzeczy klasyczne, na kilka lat, powinny więc one być dobrej jakości. Poza tym jestem straszliwym "niszczycielem" butów, wiecznie się spieszę, biegam po mieście i jakieś skajowe "chińczyki" długiego żywota by nie miały. Nawet balerinki, wszystkie które mam są skórzane. Mam gwarancję, że się nie rozkleją, warstwa wierzchnia nie popęka po miesiącu, albo nie zafarbuje spodni.
Poza tym po prostu lubię dobre, markowe buty, torebki, paski i koniec :)

Za zdjęcia i cudny makijaż dziękuję mojej INCE, alias Zagubiona Cyganka :) Skąd się ten pseudonim wziął ? Musicie śledzić jej bloga, a dowiecie się wkrótce :) 

 
 

Bluzka/blouse - CHICNOVA
Kurtka/jacket - Choies
Jeansy/jeans - Bershka
Botki/boots - River Island
Torebka/bag - Zara
Zegarek/watch - Geneva (gift)
Pierścionek/ring - OASAP
Naszyjnik/necklace - H&M

34 komentarze:

  1. Bluzka piekna, swietnie komponuje sie z jeansami, ale nie jestem przekonana to tego przeswitujacego stanika...

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha :D ta Cyganka już do końca naszych dni zostanie :P
    Rewelacja :) Takie przełamanie słodkich koronek, rockowym akcentem jest mega :)
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  4. musze iść na odwyk!!uzalezniłam sie od ...Twojego bloga :D, pięknie jak zwykle, wszystko super!!pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, ależ bądź uzależniona jak najdłużej :) Zapraszam również do śledzenia mnie na instagramie :)

      Usuń
  5. Swietnie to wszystko razem zestawiłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zaczynam odczuwać hm, przywiązanie... dzień bez Twojego bloga, dniem straconym ;)
    Koronki są zawsze sexi, co kolejny raz udowadniasz. Moją uwagę przykuły botki :)
    Boski makijaż- ukłony dla Inki
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BArdzo Ci dziękuję, niezmiernie miło to czytać :) Prowadzę bloga z pasji, uwielbiam to, ale nie ukrywam, że takie miłe komentarze dodają wielkiej motywacji do dalszego działania w tej materii!

      Usuń
  7. super jest ta koronka
    w głowie już mam projekcję do czego by mi pasowała z mojej szafy

    OdpowiedzUsuń
  8. Koronka , skóra i podarte dżinsy tworzą super zestaw ! Bardzo mi się podoba takie ostre zestawienie :-)
    Pozdrawiam
    P.S. zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Paulinko! No i okazuje sie, ze bluzka jak najbardziej do Ciebie pasuje! Sekret tkwi w tym, ze Ty nie idziesz w oczywiste rozwiazania i boho u Ciebie nie jest takim zwyklym boho.. tylko boho-rockiem;))) Swietny pomysl polaczenia tej koroneczki z ostra reszta stroju! Jak zwykle wyszlo klasa!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  10. LOVE that top!!! You really ROCK that outfit!!! You look incredible!! Great photos! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paula kolejny raz jestem mile zaskoczona:) Torebka i kurteczka są genialne!

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Fanatstycznie ! widze blog pieknie się rozwija:) cudne zdjęcia, śwetna stylizacja:)
    czego chcieć więcej:)
    pozdrawiam buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podobasz w tej bluzce, a całość wygląda naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paulinko, pięknie wyglądasz w tym zestawieniu, uwielbiam Cię w skórze! Bluzka rewelacyjna ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje piękności!
    Kiedyś musimy wyskoczyć na jakąś kawę!
    Jak będziesz w krakowie to dawaj znać! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, jesienią chyba wpadnę do Krk, to pójdziemy na kawkę! A tymczasem zapraszam do Częstochowy :)

      Usuń
  17. Kochana świetne zdjęcia! Wyglądasz rewelacyjnie! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że się skusiłaś i zamówiłaś tą bluzkę! W takim połączeniu wygląda genialnie! Co do butów i torebek, masz rację, lepiej zapłacić więcej, ale przynajmniej mieć świadomość, że jest to zakup na dłużej, niż jeden sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczna bluzka! ciekawie wygląda z boyfriendami i "masywnymi" botkami:)

    OdpowiedzUsuń
  20. W tym secie głownie zwrócił uwagę makijaż ! Pięknie podkreśla urodę !
    Set tez jest spoko !

    OdpowiedzUsuń
  21. BOSKO! Bluzka, spodnie, buty... Biorę całość ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń